Case Study

Bezpłatne przeloty z firmą Epson

Co firma Epson pragnęła osiągnąć?

Pobudzić sprzedaż kluczowych produktów marki Epson w Europie!
Firma Inspire otrzymała dwa zadania do wykonania. Po pierwsze, firma Epson chciała zachęcić klientów do zakupu oryginalnych wielopaków z tuszem do drukarek zamiast doraźnego zakupu tańszych, niższej jakości tuszy. Po drugie, firma Epson chciała istotnie zwiększyć sprzedaż wybranych modeli drukarek w swojej ogólnoeuropejskiej sieci partnerów detalicznych. Zaproponowane rozwiązanie musiało uwzględniać szeroką gamę formatów produktów i monitorów, partnerów detalicznych i klientów. Musiało natychmiast zachęcać klientów branżowych i detalicznych do zakupu dzięki nagrodzie, która będzie się im wydawała cenna. Komunikacja w ramach promocji miała być prosta i sugestywna, aby wywoływać tzw. efekt WOW. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z przedstawicielami firmy Epson oraz z kluczowymi interesariuszami w całej Europie udało nam się osiągnąć coś całkowicie niezwykłego – opracować promocję związaną z bezpłatnymi przelotami, która naprawdę pobudzi sprzedaż.

Nasza inspiracja:

Z doświadczenia wiemy, że podróże są wysoce motywujące i łatwo przekładają się na wymierne wyniki. Wiemy także, że klienci w całej Europie planują w swoim czasie wolnym wygodne, krótkie weekendowe wycieczki samolotem i że takie przeloty są postrzegane jako cenne. Oferowanie bezpłatnych przelotów pasuje zatem doskonale do briefu klienta i założonego budżetu! Korzystając z naszej lokalnej wiedzy turystycznej oraz sieci lotów międzynarodowych obejmujących ponad 45 różnych miast docelowych i początkowych, firmy Inspire i Epson stworzyły coś naprawdę… inspirującego!

Nasza fachowa wiedza:

Firma Inspire zapewnia kompleksową obsługę wszystkich zapytań klientów o podróże oraz rezerwacji przelotów na różnych trasach i różnymi liniami. Firma zorganizowała lokalne usługi pocztowe, stronę internetową oraz lokalne infolinie w każdym z 20 uczestniczących krajów europejskich. Co istotne, firma Inspire zapewnia także native speakerów, którzy obsługują różnorodną grupę klientów. W ścisłej współpracy z organami doradczymi IPM oraz ASA firma Inspire opracowała także niezwykle przejrzyste warunki uczestnictwa dla klientów, prostą procedurę kwalifikacyjną oraz zapewniła solidną, dobrze zaplanowaną realizację. Mechanizm promocyjny kieruje klientów na stronę internetową opracowaną indywidualnie dla każdego z krajów uczestniczących. Strona ta podnosi świadomość marki i umożliwia pozyskiwanie danych, które firma Epson chce wykorzystać do stymulowania rozwoju nowych produktów oraz ulepszania produktów i usług.

Wyniki

Jesteśmy w stanie wykorzystać nasze doświadczenie zarówno w branży turystycznej, jak i w sektorze promocji handlowych, by pomóc firmie Epson we wdrożeniu najlepszego możliwego rozwiązania, w zmaksymalizowaniu możliwości handlowych dla firmy, w ekstrapolacji i prognozowaniu wyników oraz w stworzeniu wymiernych punktów styku w całym procesie. Firma Inspire jest doskonale przygotowana do skutecznej obsługi ogólnoeuropejskiej promocji lotniczej. Kampania – uruchomiona 1 października 2011 r. – będzie obejmować prawie 1 milion produktów marki Epson. Do tej pory spotkaliśmy się z niezwykle pozytywnym wsparciem i odzewem z kanałów wewnętrznych, od partnerów hurtowych i detalicznych w odniesieniu do jak dotychczas najbardziej odważnej i szeroko zakrojonej kampanii firmy Epson. Już udało nam się osiągnąć harmonijne współdziałanie w 20 europejskich krajach, które skorzystają z możliwości wspólnego wykorzystywania swoich indywidualnych budżetów, by zmaksymalizować oszczędności oraz zwiększyć swoją siłę nabywczą.

Opinia klienta:
„Kampania Fly Away with Epson zrealizowała wszystkie postawione przed nią cele biznesowe i przyczyniła się do jak dotychczas najbardziej udanego kwartału sprzedaży w jednostkach biznesowych Epson Europe”.
Alberto Raviolo, dyrektor jednostki ds. sprzedaży konsumpcyjnej, Epson Europe

 

What we do

Inspire