Case Study

Prenumerata Leerdammer Magazine 2016

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Co pragnął osiągnąć Leerdammer Magazine?
Promocja sprzedażowa produktów Leerdammer w punktach sprzedaży w celu nagrodzenia lojalnych prenumeratorów.
Jak zainspirowaliśmy ich promocją?
Zaproponowaliśmy promocję nagradzającą klientów – którzy zakupią 2 produkty promocyjne Leerdammer – bezpłatną prenumeratą magazynu (3 wydania). Wszystkie produkty promocyjne Leerdammer zostały opatrzone niepowtarzalnym kodem, który mógł zostać wprowadzony przez nabywcę podczas rejestracji na naszej stronie internetowej.
Aby trafić w każde upodobania, klient może wybrać różne rodzaje prenumeraty. Ściśle współpracujemy z odpowiednimi wydawcami, aby zapewnić niezakłóconą realizację zamówień.
Inspirujące wyniki
Promocja była wielkim sukcesem wśród odbiorców docelowych. Codziennie kolejni nowi klienci rejestrują się w ramach promocji i czekają na szybką dostawę zaprenumerowanych ulubionych publikacji.

What we do

Inspire