MasterCard
Wyzwanie: MasterCard Loyalty Solutions zwróciło się do Inspire w kwestii stworzenia programu umożliwiającego...
Bezpłatne przeloty z firmą Epson
Co firma Epson pragnęła osiągnąć? Pobudzić sprzedaż kluczowych produktów marki Epson w Europie! Firma Inspire...
Family Fund
Co Fundusz Rodzinny pragnął osiągnąć? Zaoferować rodzinom o niskich dochodach zamieszkałym w Wielkiej Brytanii,...
Bezpłatny przelot dzięki Samsung Rosja 2015
Co firma Samsung pragnęła osiągnąć? Promocja, która zachęciłaby klientów do zakupu telefonu Samsung Galaxy S6....
Promocja artykułów AGD Samsunga 2015/2016
Co firma Samsung pragnęła osiągnąć? Promocja sprzedażowa nowych pralek i chłodziarko-zamrażarek Samsung. Jak...
Prenumerata Leerdammer Magazine 2016
Co pragnął osiągnąć Leerdammer Magazine? Promocja sprzedażowa produktów Leerdammer w punktach sprzedaży w celu...
Rodzinny wypoczynek Nivea Family
Co marka Nivea pragnęła osiągnąć? Zwiększyć sprzedaż i nagrodzić klientów austriackich za zakupy produktów...
Promocja choinkowa Zalando 2015
Co firma Zalando pragnęła osiągnąć? Wyjątkowa międzynarodowa promocja stanowiąca nagrodę dla wybranej grupy...
Program lojalnościowy L’Oreal Nutrisse 2016
Co marka L’Oreal pragnęła osiągnąć? Marka L’Oreal chciała wprowadzić długofalowy program lojalnościowy, aby...