Case Study

Rodzinny wypoczynek Nivea Family

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Co marka Nivea pragnęła osiągnąć?

Zwiększyć sprzedaż i nagrodzić klientów austriackich za zakupy produktów NIVEA poprzez zapewnienie rozrywki dla całej rodziny w miesiącach letnich.

Nasza inspiracja:
W ubiegłym roku firma Inspire zrealizowała dla spółki NIVEA Austria kampanię umożliwiającą klientom skorzystanie z bezpłatnej aktywności rodzinnej w nagrodę za zakup wybranych produktów NIVEA. Dzięki sukcesowi kampanii NIVEA zdecydowała się powtórzyć tę wspaniałą promocję o wysokiej wartości dodanej.
Kampania skierowana jest do rodzin z małymi dziećmi i zachęca je do letniej rozrywki na świeżym powietrzu z najbliższymi. Firma Inspire zgromadziła dużą liczbę organizatorów aktywności i partnerów, by zaspokoić i uwzględnić potrzeby wszystkich klientów NIVEA – bez względu na ich miejsce zamieszkania, preferencje rodzinne czy też wielkość budżetu przeznaczonego na rozrywkę. Różnorodność wybranych indywidualnie miejsc rozrywki także gwarantuje, że każda rodzina będzie mogła wybrać aktywność dopasowaną do różnych grup wiekowych i sprawności członków rodziny.

Nasza fachowa wiedza:
Wielu dostawców rozrywek zdecydowało się podpisać umowę z firmami Inspire i NIVEA na kolejną kampanię, mając na uwadze ogromną popularność kampanii ubiegłorocznej, a także jej bezproblemowy przebieg. Aby zapewnić świeżość kampanii, firma Inspire pozyskała także szereg nowych partnerów.
Partnerzy docenili możliwość współpracy w swoim języku ojczystym, a każdy z nich otrzymał podstronę oraz ofertę promującą jego miejsce na uruchomionej promocyjnej stronie internetowej. Partnerzy oferujący aktywności mają także dostęp do infolinii oraz dedykowanego zespołu, który pomaga i doradza w zakresie kampanii i zapytań klientów.

Dotychczasowe wyniki:
Tylko udane kampanie są organizowane więcej niż jeden raz!

What we do

inspire-logo