Case Study

Program lojalnościowy L’Oreal Nutrisse 2016

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Co marka L’Oreal pragnęła osiągnąć?
Marka L’Oreal chciała wprowadzić długofalowy program lojalnościowy, aby nagrodzić swoich klientów.

Jak ich zainspirowaliśmy?
Zaproponowaliśmy ogólnoniemiecki program lojalnościowy oparty na zbieraniu punktów. Poprzez zakup produktów promocyjnych Nutrisse klienci zbierają punkty lojalnościowe, które można następnie wymienić na naszej promocyjnej stronie internetowej. W zależności od liczby zebranych punktów klienci mogą wybrać szereg bezpłatnych zabiegów kosmetycznych lub sześciomiesięczną bezpłatną prenumeratę magazynu Grazia. Nasz zespół ds. obsługi umawia indywidualne zabiegi dla każdego klienta i przekazuje odpowiedni voucher lub organizuje dostawę magazynu. Jako projekt długofalowy promocja wystartowała 1 marca i potrwa do 31 grudnia.

Wyniki
Już w pierwszych tygodniach promocji marka L’Oreal odnotowała napływ klientów zakładających konta lojalnościowe i korzystających z nagród wymienianych za punkty u jednego z naszych partnerów – albo otrzymujących magazyn Grazia bezpłatnie do domu.

What we do

inspire-logo